استعداد هاي ناشناخته فوتبالي

ر دنياي فوتبال بسياري از فوتباليست ها زندگي خود را محدود به مستطيل سبز نمي كنند و با نشان دادن استعداد هاي خود در زمينه ديگر زندگي خود را جلوي برنده در اينجا چيزي از برترين هاي آن ها نام برده ايم.

رونالدو: اسطوره برزيلي كه نيازي به معرفي كردن ندارد و افتخاراتي كه كسب كرده بر هيچ كس پوشيده نيست. وي دوران كارآموزي ده هفته اي را براي ساختمان سازي گذرانده و استعداد بالايي از خود  نشان داده اعتماد بسياري را به خود جلب كرده است.

شاكا سوکراتس: دروزاه بان سابق تيم نيوكاسل مدرك منهدسي مكانيك دارد و حتي به مدت يكسال براي ناسا كار كرده است وي در پروژه عظيم كاريين مهم به عنوان  يكي از مهندسان پروژه شركت داشته است.

خوان ماتا: ستاره تيم چلسي در دو رشته مهندسي روزش و بازار يابي مدرك كارشناسي دارد.

دكتر لوكراست: بازيكن افسانه اي تيم ملي برزيل در كنار فوتبال بازي كردن پزشك هم بود و در امور سياسي نيز فعاليت گسترده اي داشت.

جانسون: دوستان اين بازيكن كه در ليورپول توپ مي زنند او را يك ماشين حساب انساني مي دانند و جانسون روزي دو ساعت به مطالعه مي پردازد تا در دانشگاه در رشته رياضي قبول شده و ادامه تحصيل دهد.

بارني هورن: اين بازيكن بارها با پيراهن تيم اروتون به زمين رفته و او را سزاوار اسطوره تيم ملي مي دانند وي در حال حاضر در مدرسه اي به نام چستر روپوش سفيد مي پوشد و شمي تدريس مي كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 29 تير 1392برچسب:فوتبال,استعداد, | 5 بعد از ظهر | نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi |
  • مطالب جالب
  • موج سوار